Shit!

pernah kau rasa macam nak lari dari semua orang. lupa kan sorang-sorang yang kau pernah kenal, yang pernah kau sayang dan kau tak nak kenal lagi dengan siapa-siapa sebab kau rasa boleh hidup sendiri. mungkin itu lagi bagus.

life is just not about other people. sometimes orang kene terima juga apa yang kita kata. kalau dah setiap kali hanya aku yang mesti kene faham, hanya aku yang mesti kene dengar dan terima, dan tahan rasa yang boleh buat kepala otak aku berasap, mungkin tak lama lagi aku boleh masuk hospital orang-orang sakit jiwa.

orang yang tak kenal kita mungkin memang tak tahu apa yang kita mahu. apa yang kita nak. mungkin kalau something tu bagi mereka bukan sesuatu yang waras mungkin boleh jadi bahan. itu mereka yang tak kenal kita.

tapi kalau orang yang dah boleh kata kenal siapa diri kau, yang dah tau apa kau selalu buat bila bangun tido, selalu buat bila lepas makan, selalu buat bila waktu petang dan dia cuma mintak benda yang terlalu kecil dan boleh kata basic benda tu dan dia kata kau tak faham, aku tekan kan yang dia kata kau tak faham, itu sangat mengecewakan.

1 comment:

KhairulAzwan said...

amboi.. sedihnye cerita...
npe ni???
senyum slalu k..
peace.. :-)