Surat Untuk Pn. Noor Azian

assalamualaikum.

hari sabtu saya dah nak balik hostel. maaf tak dapat tolong buat kerja-kerja rumah. sebenarnya saya memang tak nak balik. sangat-sangat tak nak balik. tapi terpaksa. nanti mesti saya rindu kan puan. sangat-sangat juga. duduk rumah jangan buat kerja-kerja berat oke. anak-anak tu ada. kerah dia buat kerja.

tiap-tiap hujung minggu saya mesti akan balik. macam dulu juga. untuk kali ni saya tak de lagi kelas malam. so, saya boleh study waktu malam dan balik hujung minggu. saya memang tetap akan balik.

maaf untuk sem dulu saya tak belajar dengan baik. saya mengaku waktu tu saya sangat malas. saya tak study. tapi untuk sem ni saya memang akan buat yang terbaik. demi untuk puan. demi untuk puan bangga.

dah nak pindah ni jangan kemas rumah tu sorang-sorang. nanti hujung minggu saya balik saya tolong kemas. kita kemas sama-sama oke. nanti saya dah balik jangan terasa sunyi pulak. jangan kemas barang-barang dalam bilik saya. saya tak mahu puan susah-susah kemaskan.

urm itu je kot nak cakap. puan jaga diri ye. tiap-tiap hari nanti saya akan telefon puan.

bye.


ps. i love you mum

No comments: