Hati

sejak-sejak dah nak sambung belajar balik, hati aku cepat je terasa sedih. boleh menangis dengan benda-benda yang kecik.

rambut aku rosak pun aku boleh nak menangis. meraung-raung pulak. cakap dengan mak rambut dah rosak air mata pun nak meleleh.

aku juga tak suka bila hati aku rasa tak tenteram. macam sekarang. status bayaran yuran aku masih belum di update. dan aku tertinggal no document aku yang sepatutnya 13 digit tapi aku hanya tulis 10 digit. 3 lagi aku tak perasan. aku call orang bank islam dan die dah betul kan. tapi hati aku masih lagi tak tenteram. air mata meleleh lagi.

untuk sem nanti jadual aku sangat-sangat pack. tiap-tiap hari kelas start 8.30 pagi sampai 6.20 petang. itu juga buat aku menangis sebab nanti aku akan penat gile babi.

yang paling nak menangis hari sabtu dah nak balik. menangis tak nak tinggal kan rumah. nak duduk dengan mak dapat makan sedap-sedap.

selamat tahun 2010. dan aku rasa tak teruja langsung dengan tahun baru.

No comments: